Άγιος Νικόλαος-Πύργος | Locations

Άγιος Νικόλαος-Πύργος

• MAP

Ξεκινήστε το πρωί από τον Άγιο Νικόλαο με κατεύθυνση το Καλό Χωριό. Από το χωριό αυτό πάρτε την επαρχιακή οδό που οδηγεί στην Πρίνα. Η διαδρομή είναι ενδιαφέρουσα. Πευκόφυτο τοπίο με σπήλαια και ξωκλήσια θα σας συνοδεύουν σε όλη την πορεία.

Μετά από μια στάση στα παραδοσιακά καφενεία η σύντομη περιδιάβαση στα στενά δρομάκια της Πρίνας σας φέρνει σε επαφή με τα αρχιτεκτονικά και θρησκευτικά μνημεία αλλά και τον απλό κόσμο του μικρού χωριού. Ο χωματόδρομος βόρεια μέσα σε πεύκα με αποικίες κυψελών, αμπέλια και αμυγδαλιές οδηγεί στο χωριό Κρούστα. Το υψόμετρο είναι 500 μέτρα, το φυσικό περιβάλλον λιτό και ισόρροπα εκμεταλλευόμενο, η θέα του κόλπου Μεραμπέλο εντυπωσιακή. Οι ταβέρνες προσφέρουν κρητικά παραδοσιακά φαγητά που θα είναι παράλειψη αν δεν τα απολαύσετε.

Ακολουθώντας για λίγο τα ίδια ίχνη του δρόμου που σας οδήγησε εδώ (στον Κρούστα από Πρίνα) για 2 χλμ. περίπου και στρίβοντας αριστερά θα συναντήσετε το δρόμο για το βυζαντινό εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννου στην τοποθεσία «Λάκκοι». Μετά τον Άγιο Ιωάννη αν κατηφορίσετε θα βρεθείτε στην κοίτη του «καλού ποταμού», στο ύψος της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου. Μετά από λίγο συνεχίζοντας το δρόμο παράλληλα με το ποτάμι συναντάτε τον οικισμό του Πύργου με τις μεγάλες πηγές. Ένα χιλιόμετρο αριστερά συναντάτε την Εθνική οδό και επιστρέφετε στον Άγιο Νικόλαο.